فهرست سریال‌های در حال ساخت شبکه یک اعلام شد/ از «لیسانسه‌های» صحت تا «پایتخت ۵»

ایسنا نوشت:

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک از آماده‌سازی سریال‌های جدید و پخش آنها در طول سال خبر داد و گفت: سریال «لیسانسه‌ها» به کارگردانی سروش صحت به‌زودی وارد مرحله‌ پیش تولید می‌شود.

رحمان سیفی آزاد  اعلام کرد: پخش سریال «تعبیر وارونه یک رویا» بعد از ماه مبارک رمضان از شبکه اول قطعی است. این مجموعه با پایان ماه رمضان به فاصله یک هفته‌ای جایگزین سریال «پایتخت 4» می‌شود. همچنین بعد از سریال فریدون جیرانی، شبکه اول قصد دارد سریال «نفس گرم» مهدی عسگر‌پور را به روی آنتن ببرد.

وی درباره‌ی پخش سریال تاریخی «معمای شاه» محمدرضا ورزی توضیح داد: قرار بود این سریال به مناسبت کودتای 28 مرداد‌ماه پخشش آغاز شود، اما به دلیل اینکه این مناسبت روز چهارشنبه است، پخش «معمای شاه» را از روز جمعه - 30 مرداد‌ ماه - شروع خواهیم کرد. «معمای شاه» قرار است به شکل هفتگی جمعه شب‌ها به روی آنتن برود.

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه اول در ادامه به سریال‌های دیگر این شبکه که در دست نگارش هستند اشاره کرد و گفت: «لیسانسه‌ها» کاری از سروش صحت، «دور دست‌ها» به کارگردانی جواد ارشاد و «پشت بام تهران» به نویسندگی سعید نعمت‌الله از جمله سریال‌هایی هستند که اکنون در دست نگارش هستند و به‌زودی وارد مرحله پیش تولید می‌شوند. همچنین چندین گزینه برای ماه محرم امسال خواهیم داشت که اکنون در حال بررسی هستند. شبکه یک برای هفته ناجا هم سریال دارد که اکنون در حال بررسی است. سریال‌هایی که از آنها نام برده شد همگی کارهایی هستند که قرار است در طول سال تا پایان سال 1394 در تابستان، پاییز و زمستان به روی آنتن بروند که براساس چیدمان شبکه، هریک به پخش خواهند رسید.

وی سپس خاطرنشان کرد: تمام تلاشمان این است که تا پایان امسال آنتنی گرم با موضوعات مختلفی چون اجتماعی، مذهبی، طنز و ... برای مخاطبان داشته باشیم.

سیفی‌آزاد در پایان در پاسخ به اینکه با توجه به پخش ماه رمضانی «پایتخت 4»،‌ امکان ساخت «پایتخت 5» برای نوروز امسال وجود دارد؟  گفت: تا زمانی که «پایتخت» میان مردم جذابیت داشته باشد و دوستان سازنده قصه‌های نو و جذابی داشته باشند این مجموعه قابلیت ادامه‌دار بودنش وجود دارد و ممکن است شبکه اول نوروز 1395 «پایتخت 5» را هم داشته باشد. در کل ما برای ادامه «پایتخت» به درخواست مردم احترام می‌گذاریم.

۵۷۲۴۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 423005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 16
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهروند ايراني IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    78 6
    فدايي داري.....
  • بی نام IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    40 82
    حالاکی این سریالهای بی سروته ونگاه میکنه؟
    • بی نام A1 ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
      38 10
      مردم
    • بی نام A1 ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
      57 15
      کسی شما رو مجبور نمیکنه شما برو سریالای فاخر کشور همسایه رو ببین بنظر من خانواده کنار هم جمع شن حتی به بهانه ی سریالای ترکی بهتره تا هر کس تو اتاقش باشه الانم که خدا رو شکر درباره عواقبشون صحبت شده به اندازه کافی
    • احسان A1 ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
      15 25
      دوست عزیز ، اکثر سریال های صدا و سیما سریال هایی هستند که از نظر محتوا و نوع فیلم سازی واقعا به شعور بیننده توهین می کنند. من به شخصه هر موقع که مشغول تماشای این فیلم ها شدم اینقدر اعصابم به هم ریخته که تلویزیون رو خاموش کردم. اکثر سریال های آب دوغ خیاری ماهواره های ایران هم در جایگاه مشابهی قرار دارن از همین نظر. اما سریال هایی هم هستند که حداقل مفاهیم اجتماعی غلطی ندارند و من ترجیح میدم اون ها رو به هزینه ی خودم تهیه و تماشا کنم.
    • بی نام IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
      16 5
      سریالهای ترکیه و کره بخاطر محتوا ساخته نمیشه بخاطر درامد ساخته میشه، بخدا فهمش سخت نیست
    • امیر A1 ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
      5 1
      اول پخش شه بعد نظر بده لطفا چرا مردم اینقدر زود قضاوت می کنن خیلی ناراحتی سریال های فاخر ترکیه ای مثل فاطیما گل وکوزی و.. ببین دوست عزیز
  • ممدآقا A1 ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    11 64
    یکبار هم به درخواست مردمی که نمیخواهند این سریال ادامه یابد احترام بگذارید و از ساختش منصرف بشوید
    • محمد قاسمی IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
      37 1
      ممد اقا کدوم سرایل رو منظورته؟ امیدورام منظورت پایتخت نباشه چون اولا این سریال محبوب هستحداقل 50درصد بعلاوه یک نفر دوسش دارن دوما شما مجبور نیستی ببینی.بی نامی گفته حالا کی این سریال های بی سر و ته رو میبینه.منم مثل دوستم به شما میگم مجبور نیستی ببینی شما برو سرال های فاخر ترکیه ای رو ببین.درسته بیشتر سریال ها و فیلم های سینمایی ایرانی جالب نیست اما در اون فیلم های خوب هم پیدا میشه.مثل همین پایتخت.خوب حتما میدونید فیلم کار کردن در ایران چقدر سخته.از منابع مالی گرفته تا محدودیت های بسیار.اگر اینجا ترکیه بود سینما و سیمای ایران جزء بهترین های جهان میشد.چون استعدادهست اما خیلی چیزها نیست.
    • محمد A1 ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
      4 1
      عباس معصومیه؟
  • رضا A1 ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    24 1
    از نظر من دنباله دار بودن سریال خیلی هم بد نیست....اگرچه باید اینو در نظر داشت که سعی شود کیفیت فیلم نامه نیاد پایین....هنوز پایتخت 4 پخش نشده...ولی ما هم میتونیم وعده ساخت پایتخت 5 رو بدیم اگر فیلم ابکی نباشه....کاری که اکثر سازنده های سریال های خارجی میکنند نسبت به میزان تماشاگر ..
  • ali IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    11 3
    انصافا سریالها و برنامه های تلویزیون به نسبت گذشته بهتر شده به گونه ای که الان تو بعضی ساعات 2 یا 3 شبکه برنامه ای که مورد پسندم هست رو نشون میدن و واقعا نمیدونم کدوم رو نگاه کنم البته اخبار و کلا برنامه های سیاسی صدا و سیما رو باید از این قاعده فاکتور گرفت که واقعا رو اعصابن
  • sadegh A1 ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    14 1
    پایتخت بهترین سریاله
  • بی نام EU ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
    2 0
    خیلی باحاله من هیچ فیلم دیگری را نمی بینم
  • بی نام IR ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
    1 0
    اگه قرار باشه مثله تنهایی لیلا باشه همون بهتر که نسازن و پول خرج کفن و دفن نشون دادنو شعار دادن نکنن همون پایتخت بی ریا و صاف و ساده بهتر از این سریالای اعصاب خوردکنیه، سریال های آقای سهیلی زاده رو فقط تو تلویزیون دوست دارم
  • بی نام IR ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
    2 1
    من الان تعداد سریالای قابل قبول تلویزیون رو از هشتاد و هشت به این ور میشمارم که ببینید انگشت شماره واقعا یک: نابرده رنج دو: ساختمان پزشکان. سه: آوای باران چهار: زمانه پنج: پایتخت یک شش: دردسرهای عظیم هفت : فاصله ها هشت: جراحت. حالا دوست دارم یکی بیاد کارهای بی ارزش و آبکی رو بشماره اگه قابل شمارش باشه. درضمن ماهواره هم اصلا نداریم